SEO straipsniai – svarbi internetinio marketingo dalis, padedanti populiarinti verslą. Reguliariai skelbti naują turinį savo interneto svetainėje yra vienas iš paprasčiausių būdų supažindinti potencialius klientus su savo prekės ženklu. Žinoma, negalima tiesiog sumesti žodžių krūvą puslapyje ir tikėtis, kad tai bus veiksminga ir padės pritraukti žmones. Nepamirškite, kad lankytojus pritraukia tik kokybiškas turinys. Todėl rinkitės ne kiekybę, o kokybę. Žinoma, idealus atvejis – kiekybė ir kokybė kartu.
Galime užtikrinti, jog šį straipsnį tikrai verta skaityti, nes jame atskleisime svarbiausias profesionalių SEO straipsnių rašytojų taisykles.
Atlikite raktažodžių tyrimus
Jei ketinate papildyti savo interneto svetainę nauju turiniu, pirmiausia įsitikinkite, kad Google paieškos sistema šias Jūsų pastangas įvertins ir būsite pastebėti. Sužinokite, kurie raktiniai žodžiai ir frazės yra dažniausiai įvedami interneto paieškos sistemos langelyje. Tai padės Jūsų verslui būti konkurencingu. Sekite, kiek kartų rašydami SEO straipsnius panaudojate tam tikrus raktinius žodžius ir naudokite tinkamus įrankius sekti, ar Jūsų naudojami raktažodžiai yra efektyvūs.
Įdarbinkite raktažodžius
Įsidėmėkite, kad neužtenka tik užpildyti raktiniais žodžiais 2-3 procentus teksto. Svarbi ir jų vieta straipsnyje. Raktažodžius reikėtų naudoti straipsnio pavadinime, pirmame ir paskutiniame sakinyje. Tokiu atveju raktiniai žodžiai yra lengviau identifikuojami paieškos robotų ir labiau pastebimi žmonių. Atminkite, kad žmonės, naudojantys paieškos variklius, ieško konkrečios frazės, nes jie nori žinoti daugiau apie tam tikrą dalyką, įsigyti konkrečią prekę, todėl prasminga suteikti Jiems tai, ko Jie ieško. Jeigu taip darysite, sulauksite daugiau savo internetinio puslapio paspaudimų – tai viena iš profesinių SEO straipsnių rašytojų gudrybių, padedančių daugiau parduoti.
Rašykite apie tai, kas žmonėms labiausiai rūpi
Aptarkite su Jūsų verslo sritimi susijusias naujienas, pasitelkite tų sričių ekspertus, klauskite jų nuomonės ir ją pateikite skaitytojams. Galite cituoti ekspertus (tai naudinga ne tik dėl to, kad Jūsų svetainės lankytojai sužinos kompetentingų savo srities profesionalų nuomonę, bet ir dėl to, jog, labai tikėtina, kad minėti ekspertai pasidalins Jūsų įrašais savo socialiniuose tinkluose ir taip prisidės prie Jūsų verslo populiarinimo)
Ilgesni tekstai yra efektyvesni
Žinoma, trumpas straipsnis yra geriau nei jokio, tačiau nereikėtų pamiršti, kad paieškos varikliai pirmenybę teikia ilgesniems straipsniams. Minimalus SEO straipsnio ilgis turėtų būti 300 žodžių, bet geriau, kad jis būtų 500 žodžių ar ilgesnis. Buvo atlikta daugybė mokslinių tyrimų, kurie parodė, jog paieškos varikliai geriausiai vertina 1500-2000 žodžių straipsnius.
Redaguokite savo straipsnius
Vienintelis skirtumas tarp profesionalių SEO straipsnių rašytojų ir paprastų tekstų rašytojų yra straipsnių redagavimas. Žinoma, yra nemažai programų, kurios šį darbą gali atlikti už jus, pavyzdžiui, OpenOffice, Google Docs, Microsoft Word. Čia klaidas galite lengvai pastebėti: jeigu žodis pabrauktas žalia spalva – jis yra taisyklingas, o jeigu raudona spalva – jame yra klaidų. Tačiau nereikėtų visiškai pasitikėti tokiomis programomis, nes jos ištaiso tik gramatines klaidas, bet neatsižvelgia į teksto stilistiką. Todėl lietuvių kalbos specialisto akis čia būtina. Dar vienas svarbus patarimas – venkite pernelyg ilgų sakinių ir pastraipų.
Tapkite savo verslo reklamos agentūra
Įsidėmėkite, kad reguliariai papildyti internetinį puslapį naujais, kokybiškais SEO straipsniais yra tik pusė darbo. Kaip jau minėjome, turite veikti kaip reklamos agentūra, t.y. talpinti savo puslapio nuorodas gerose svetainėse. Komentuokite kitų įrašus įvairiuose su Jūsų verslo veiklos sritimi susijusiuose bloguose ir įdėkite nuorodą į savo internetinę svetainę, reklamuokitės socialiniuose tinkluose, dalinkitės informacija asmeninėje socialinio tinklo paskyroje ir pan.
Apibendrinant galima teigti, jog SEO straipsniai yra puikus būdas reklamuoti savo verslą. Tačiau, norint pasiekti gerų rezultatų, reikia turėti atitinkamų žinių šioje srityje. Juk kiekvienas turi dirbti tai, ką geriausiai moka: statybininkai – statyti namus, kelininkai – taisyti ir tiesti kelius, gydytojai – gydyti žmones, o SEO straipsnių rašytojai – rašyti kokybiškus SEO straipsnius. Tad patikėkite savo įmonės SEO straipsnių rašymą profesionalams – Studija 4D komandai. Mes Jūsų tikrai nenuvilsime!